A csütörtöki könyvklub
Csütörtöki könyvklub
Könyves podcastok
0:00
-35:40

Könyves podcastok

Ha klassz podcastokra vágysz, van pár ajánlatunk Lepp Tündével.
Transcript

No transcript...

Minden Oscar-díjazott rémálma, amikor kihagy valakit a köszönőbeszédéből, és egy kicsit én is így éreztem magam, mivel érthetetlen módon több kedvencet is sikerült kihagynom ebből az adásból. Kezdem is éppen ezért a kimaradókkal: ha minőségi és informatív könyves podcastokat hallgatnátok, ne hagyjátok ki Eszter Okulusz című podcastját. A legutóbbi adást különösen szerettem, mert három olyan bookstagrammert, @neked_olvastam Vikit, @olvasmánynapló Sebit és @books_of_beads Lindát is bemutatja, akiket én is örömmel követek. De nem csak az Okuluszt sikerült kifelejtenem, hanem az Élt egyszer egy Olvasót, az Egyenes Labirintust (ami a Tilos Rádión hallható), a Belső közlést (ami a Klubrádión), a MüPa podcastjait (ami egy aranybánya, mert a Literárium-estek is visszahallgathatóak), és a Glossza tudományos beszélgetéseit. Platon Karataev-rajongóknak különösen ajánlom ezt a Glossza-adást.

Most pedig jöjjenek azok a hazai és külföldi podcastok, amelyeket nem felejtettünk ki az adásban vendégemmel, a 10 éves!!! Popkult, csajok, satöbbi podcast egyik felével, Lepp Tündével:

0 Comments
A csütörtöki könyvklub
Csütörtöki könyvklub
Orosz Anna (Nina) műfordító, a LibrAmore podcast tagjának új könyves podcastja.